ÁSZF
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat:
Felelős személy: Vrba Michal
E-mail cím: info@sakkuzlet.hu
Üzenet: a webhely „Írjon nekünk” menüpontja alatt üzenetküldési lehetőség található. Az ilyen úton érkező e-mailekre a Szolgáltató az érkezéstől számított 2 munkanapon belül válaszol.
1) Regisztráció
"A Szolgáltató kijelenti, hogy az adatok kizárólag azonosítási célokra szolgálnak a Sakküzletet képviselő Gamesy s.r.o. - nál való vásárlás során. A Felhasználó adatait a Szolgáltató nem adja ki harmadik félnek, és más módon sem él vissza azokkal. A regisztráció visszaigazolásával a Felhasználó beleegyezik abba, hogy a www.sakkuzlet.hu webáruházat üzemeltető cég ajánlat e-maileket küldjön neki."
Az ajánlat e-maileket a Szolgáltató havonta legfeljebb kétszer küldi el. Az e-mail hírlevél szolgáltatást a Felhasználó bármikor lemondhatja a következő e-mail címen: info@sakkuzlet.hu
A regisztráció ingyenes.
A regisztrációt a Felhasználó a webhelyen található „Új regisztráció” feliratú gombra kattintással, ezt követően a megjelenő adatlap kitöltésével, a szerződési feltételek elfogadásával és az adatkezelési nyilatkozat bejelölésével, végül a „regisztráció” feliratú gombra kattintással hajthatja végre.
A megrendelések regisztráció nélkül is leadhatók.
2) A megrendelés elfogadása és intézése, adásvételi szerződés
A Felhasználó megrendelése az adásvételi szerződés tervezete. Maga az adásvételi szerződés a Felhasználó és a Szolgáltató kötelező érvényű beleegyezésének kézbesítésének pillanatában jön létre (a megrendelés kötelező érvényű megerősítése a Szolgáltató által). Ettől a pillanattól kezdve kölcsönös jogok és kötelezettségek lépnek életbe a Felhasználó és a Szolgáltató között.
Az adásvételi szerződés megkötésével a Felhasználó jóváhagyja, hogy megismerkedett a szerződési feltételekkel, beleértve a reklamációs feltételeket is. A Szolgáltató a rendelés során kellőképpen figyelmezteti a Felhasználót a szerződési feltételekre, valamint a reklamációs szabályzatra, és a Felhasználónak lehetősége van megismerni azokat.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az adásvételi szerződés megkötése előtt a megrendelést vagy annak egy részét törölje a következő esetekben: az árut már nem gyártják vagy szállítják, illetve, ha a szállított termék ára jelentősen megváltozott. Ebben az esetben, a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval a további lépések egyeztetése érdekében. Ha a Felhasználó már kifizette a vételár összegének egy részét vagy egészét, ezt az összeget a Szolgáltató visszautalja a Felhasználó számlájára, és az adásvételi szerződés nem jön létre.
A webáruház által elfogadott összes megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés annak kiszállítása előtt visszavonható. Abban az esetben, ha a megrendelést a Felhasználó nem törli annak kiszállítása előtt, és az áru kiszállításra kerül, a Felhasználó köteles megtéríteni az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket. A megrendelés megérkezéséről a Szolgáltató automatikusan tájékoztatja a Felhasználót elektronikus úton - e-mailben. Az egyes termékek részletes leírásában, valamint a megrendelés visszaigazolásában a Szolgáltató feltünteti azon termékek feltételezett szállítási idejét, amelyek nem voltak raktáron. Minden terméknél megjelenik, hogy az áru raktáron van-e vagy sem. Ha az áru nincs a Szolgáltató, illetve a szállító raktárán, a Szolgáltató késedelem nélkül tájékoztatja a Felhasználót a következő lehetséges szállítási időpontról.
A megrendelés törlése
Ha a Felhasználó 12 órán belül visszavonja megrendelését, a Szolgáltató a megrendelést töröltnek tekinti. A Felhasználó a megrendelés visszavonását e-mailben vagy telefonon is intézheti. A megrendelés törlésekor a Felhasználó köteles megadni nevét, e-mail címét és a megrendelés számát.
3) Szállítással kapcsolatos információk:
A csomagokat a Packeta szállítja.
A szállítási díjat, ha másként nincs feltüntetve, a Szolgáltató a megrendelésben meghatározott összegben számlázza.
Nagyméretű, nehéz vagy más módon rosszul szállítható termék esetében a szállítási költség emelkedhet. A szállítási költség a megrendelés során, a szállítási mód kiválasztásakor azonnal megjelenik.
A küldeményre vonatkozó reklamáció a kézbesítéstől számított 3 napon belül lehetséges, feltéve, hogy a kár a csomag átadáskor nem volt nyilvánvaló.
Packeta-val szállított csomag
A szállítási díjat, ha másként nincs feltüntetve, a Szolgáltató a megrendelésben meghatározott összegben számlázza.
Az ár nem tartalmaz más szolgáltatásokat, mivel azokat a Packeta nem kínálja. Abban az esetben, ha a Felhasználó nem elérhető, értesítést kap a csomag kézbesítéséről. A csomagot a megadott átvevőhelyen veheti át, vagy kérheti annak újra szállítását.
Nagyméretű, nehéz vagy más módon rosszul szállítható termék esetében a szállítási költség emelkedhet. A szállítási költség a megrendelés során, a szállítási mód kiválasztásakor azonnal megjelenik. A küldeményre vonatkozó reklamáció csak átvételkor lehetséges!
FIGYELEM! Ha a csomag, illetve annak védőszalaga láthatóan sérült, a Felhasználó közvetlenül a fuvarozónak nyújtja be a reklamációt. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.
A csomagot a Packeta általában a kiszállítást követő harmadik munkanapon kézbesíti.
4) Garancia
A megrendelésben mindig megtalálja a számlát (nyomtatott vagy elektronikus formában). A jótállási idő az okmányon feltüntetett napon kezdődik.
5) Ellentmondás az adásvételi szerződéssel - általános információk
Abban az esetben, ha a Felhasználó által átvételre kerülő termék nem felel meg az adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: ellentmondás az adásvételi szerződéssel), a Felhasználónak jogában áll, hogy a Szolgáltató a Felhasználó kérésére a terméket díjmentesen és indokolatlan késedelem nélkül az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba helyezze, akár a termék cseréjével, akár megjavításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a Felhasználó megfelelő kedvezményt kérhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől. Mindez nem vonatkozik arra az esetre, ha a Felhasználó a termék átvétele előtt tudatában állt ezzel az ellentmondással, illetve ő maga okozta azt.
A Szolgáltató a termékekre a törvényben meghatározott jótállási időt biztosítja.
6) A Felhasználó szerződéstől való elállási joga
Ha az adásvételi szerződést távközlés útján (webáruházban) kötik meg, a Felhasználónak jogában áll az áru átvételétől számított 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben a Felhasználó felveszi a kapcsolatot a Szolgáltatóval, és legjobb, ha írásban kijelenti, hogy eláll a szerződéstől, feltüntetve a megrendelés számát, a vásárlás dátumát és a bankszámlaszámát. A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 napos időszak utolsó napjáig kell kézbesíteni. Bizonyos esetekben a visszaküldési határidő a körülményektől függően meghosszabbítható, de legfeljebb a kézbesítést követő 30 napig.
A törvény ezen rendelkezése azonban nem értelmezhető úgy, mint az áru ingyenes kölcsönzésének lehetősége. Ha a Felhasználó az áru átvételétől számított 14 napon belül él a szerződéstől való elállási jogával, köteles a Szolgáltatónak kiadni mindent, amit az adásvételi szerződés alapján szerzett. Ha ez már nem lehetséges (pl. az áru időközben tönkrement vagy használták), a Felhasználónak pénzbeli kártérítést kell nyújtania azért, amit már nem tud kiadni. Ha a visszaküldött áru csak részben károsodott meg, a Szolgáltató a Felhasználóval szemben kártérítési jogot gyakorolhat, és a visszaküldött vételárra vonatkozó igényét érvényesítheti. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles bizonyítani a felmerült kárt. Ebben az esetben a Szolgáltató csak a csökkentett vételárat fizeti vissza a Felhasználónak.
Ezenkívül a Szolgáltató a Felhasználónak visszatérítendő vételárba beszámíthatja az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerült tényleges költségeit (szállítási költségek stb.).
7) Szállítási és kiszállítási feltételek
Némely szállítmányok több csomagra oszthatók. A szállítási díj változatlan marad.
Minden szállítmányt egészen kézbesítésükig nyomon követünk, ezzel igyekszünk megelőzni a szállítás során felmerülhető problémákat.
Mi a teendő az áru visszaküldésekor:
- Készítse el a szállítmányt az alábbiakban leírtak szerint.
- Küldje vissza az árut címünkre az alábbiakban leírtak szerint, az Ön által kiválasztott fuvarozó által.
Hogyan készítsük el a szállítmányt
A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban, amelyben azt a Felhasználó kézbesítéskor megkapta. Mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot az áruhoz. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolásra ne lehessen írni, leragasztani, vagy más módon megrongálni a szállítás során. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. A pénzt általában a küldemény kézbesítésétől számított 3 munkanapon belül visszautaljuk bankszámlájára (győződjön meg róla, hogy megadta). Az áru visszaküldése esetén a Szolgáltató az összeget a szállítási költséggel csökkenti (reklamációra nem vonatkozik).
8) Fizetési módok
A fizetési módot a Felhasználó még a szállítási feltételek előtt választhatja ki. A szállítási díj tartalmazza az összes fizetési módot.
Banki átutalás – Ha a Felhasználó ezt a lehetőséget választja, egy előleg számlát kap, amely tartalmazza a fizetéshez szükséges adatokat. Az árut a Szolgáltató a bankszámlára történő fizetés beérkezése után szállítja ki.
Utánvét – a Szolgáltató a megrendelt árut elküldi a Felhasználónak, és a Felhasználó átvételkor ezt az árut készpénzben / bankkártyával fizeti ki.
Bankkártyás fizetés az e-shop felületén.
9) Biztonság
Bankkártyás fizetéskor egy hitelesített, kártyavállalatok által támogatott, 3-D secure protokollal ellátott fizetési kaput használunk.
Minden belső információ (jelszavak, nevek, műveletek) titkosítva van. A sebesség növelése érdekében az általános információk nincsenek titkosítva (az egyes árucikkekre vonatkozó információk).
10) Reklamáció
Ha a tőlünk kapott áru hibás, vagy nem működik, kérjük, kövesse a reklamációs feltételeket. A szerződéstől való elállást az Általános szerződési feltételek 6. pontja ismerteti.
11) Reklamációs feltételek
A reklamációra jogosult termékeket a hiba megállapítását követően a Felhasználó elbírálás céljából haladéktalanul átadja a Szolgáltatónak. Az átadott termékeket a Felhasználó tisztán, a megfelelő dokumentumokkal, hibaleírással, esetleg a hiba helyének megjelölésével küldi vissza a Szolgáltatónak.
Az eljárás menete
Reklamáció esetén, kövesse az alábbi leírást:
A reklamáció jelzését követően küldje el a terméket a Szolgáltató által e-mailben megadott címre.
Gamesy s.r.o.
Klincová 35
821 08
Bratislava-Ružinov
Slovakia
Elérhetőség:
info@sakkuzlet.hu
304 168 935
Amint megtudja, mikor és hol tudjuk átvenni a csomagot, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban, amelyben azt a Felhasználó kézbesítéskor megkapta. Mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot az áruhoz. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolásra ne lehessen írni, leragasztani, vagy más módon megrongálni a szállítás során. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. Az áru átvétele után, a Felhasználó egy reklamációs jegyzőkönyvet kap. A szállításhoz az árut alaposan be kell csomagolni az esetleges további károsodások megelőzése érdekében. A hibás vagy sérült terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A termékhez szükséges minden dokumentumot mellékelni, amit a Felhasználó a termékkel kapott, például a garanciajegyet, bizonylatot és egyebeket. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból eredő károkra és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkra, ahogy külső hatások miatt keletkezett és a rossz használatból eredő károkra sem. Az ilyen eredetű károkra nem vonatkozik a biztosított garancia sem. Higiéniai okokból kifolyólag termékreklamációra csak annak alaposan kitisztított állapotában vehető át. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát biztosít, az az áruhoz mellékelt katalógusban kerül feltüntetésre. Elutasított reklamáció esetében számlázhatunk ki kezelési és reklamációs eljárással kapcsolatos költségeket. A reklamáció eredményéről e-mailben, esetlegesen SMS-ben értesítjük. Ugyanúgy, mint egy megrendelés kiszállítása esetében, értesítjük a küldemény feladásáról és a kiszállítás időpontjáról.
Köszönjük idejét, melyet az Általános szerződési feltételek olvasásának szentelt.
A webáruház üzemeltetője
A https://www.sakkuzlet.hu internet címen elérhető webáruházat a
Gamesy s. r. o.
Cégjegyzékszám: 52601960
Adószám: SK2121083591
Székhely: Studenohorská 35, 841 03 Bratislava, Szlovákia
Telephely: Klincova 35, 821 08 Bratislava, Szlovákia (raktár)
Felelős személy: Vrba Michal
E-mail cím: info@sakkuzlet.hu
(a továbbiakban: Szolgáltató) üzemelteti.
Szolgáltató bankszámla adatai:
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen bank HU
HUF: 12092000-01847732-00100009
IBAN: HU56 1209 2000 0184 7732 0010 0009
SWIFT kód: UBRTHUHB
ÁFA: 27%, könyveket 5%
Garancia: 2 év
Az Általános Szerződési Feltételek 2023.09.10-től további értesítésig érvényesek.
Felhasználók tájékoztatása: szerződési feltételeink változása esetén a vásárlás időpontjában hatályos feltételek érvényesek.