FAQ
Szállítás
Mennyi a szállítási idő a sakk megrendelésétől számítva?
A szállítás általában két munkanapot vesz igénybe a megrendeléstől számítva. Hétvégén és ünnepnapokon nem szállítunk ki. A sakkot minden munkanapon reggel szállítjuk.
Példa:
Rendelés leadva vasárnap > Elküldve hétfőn > Kiszállítva szerdán
Rendelés leadva kedden 14:00 > Elküldve szerdán > Kiszállítva pénteken
Rendelés leadva szerdán 6:00 > Elküldve szerdán > Kiszállítva pénteken
Milyen szállítási szolgáltatások vehetők igénybe?
A szállítási feltételek mindig naprakészek ezen az oldalon.
Fizetés
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Kártyás fizetés; a fizetések a GoPay fizetési átjárón keresztül történnek, és a legmagasabb biztonsági szabványok szerint vannak biztosítva, és minden továbbított és tárolt információ mindig titkosítva van.
Utánvétel; a fizetés az áru futárszolgálattól való átvételekor vagy az átvételi ponton történik.
Mi történik, ha nem tudok online fizetni a kártyámmal?
Az Ön megrendelése regisztrálásra kerül a rendszerben, és a kiválasztott termékeket lefoglaljuk az Ön számára. Az egyéb fizetési lehetőségekről 12 órán belül tájékoztatást küldünk a megrendelésén szereplő e-mail címre.
Termékek
Lehetséges olyan termékeket rendelni, amelyek már elfogytak?
A már elfogyott vagy a készletből kifogyott termékeket nem lehet megrendelni. Lehetőség van "watchdog" funkciót beállítani a terméken, és e-mailben értesítjük Önt, ha a termék újra raktáron van. A másik lehetőség egy másik termék kiválasztása vagy e-mailben/telefonon történő egyeztetés munkatársainkkal.
Hogyan csomagolják a termékeket szállításkor?
A szállítás előtt minden terméket ellenőrzünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy rendben vannak. Ezután gondosan csomagoljuk őket, hogy megakadályozzuk a szállítás közbeni sérüléseket, a csomagban való spontán mozgást vagy törést.
Miért van az, hogy egyes sakk készletben két királynő van (fehér és fekete számára is)?
Ezek tartalék királynők, arra az esetre, ha valamelyik játékos a játék során egy gyalogot egy másik királynőre szeretne cserélni.
A sakkfigurák raktáron vannak?
Igen, az üzletben található összes "raktáron lévő" megjelölésű termék valóban a belső raktárunkban van. Így minden további várakozás nélkül tudjuk biztosítani az azonnali kiszállításukat.
Hol készülnek a sakkok és a termékek?
Több mint 30 szakosodott gyártóval működünk együtt a világ minden tájáról (Olaszország, Szerbia, Lengyelország, Csehország, Németország, Hollandia, Kína, India, Spanyolország, Görögország, Norvégia, Nagy-Britannia).
Kivasalónak régebbi sakkot?
Nem vásárolunk régebbi vagy használt sakkot. Azonban olyan sakkkönyveket vásárolunk, amelyek egy antikváriumban kaphatnak második életet.
Egyéb
Mik a sakk szabályai?
Sakkszabályok és különböző tippek a sakkozás fejlesztéséhez megtalálhatók blogainkban, amelyeket rendszeresen frissítünk.
Hogy adjunk mattot vezérrel
Hogyan sakkozzunk I.
Hogyan nyújthatok be reklamációs igényt?
Előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a sakk sérülten érkezik, a szállítmány hiányos stb. Ezeket a helyzeteket mindig igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldani. Ezért a legjobb, ha először e-mailben lép velünk kapcsolatba a info@sakkuzlet.hu címen.
Megbízhatok az e4e5 szaküzletben?
2018 óta működünk, és ez idő alatt több tízezer ügyfél fordult hozzánk. Hogy mit írtak rólunk, az megtalálható például az eshopon vagy a heurekán található véleményekben.
Elérhetőség (általában 24 órán belül válaszolunk)