Ingyenes szállítás 11 990 Ft-tól

FAQ

Szállítás 

Mennyi a szállítási idő a sakk megrendelésétől számítva?

A szállítás általában két munkanapot vesz igénybe a megrendeléstől számítva. Hétvégén és ünnepnapokon nem szállítunk ki. A sakkot minden munkanapon reggel szállítjuk. 

Példa:
Rendelés leadva vasárnap > Elküldve hétfőn > Kiszállítva szerdán
Rendelés leadva kedden 14:00 > Elküldve szerdán > Kiszállítva pénteken
Rendelés leadva szerdán 6:00 > Elküldve szerdán > Kiszállítva pénteken 

Milyen szállítási szolgáltatások vehetők igénybe?

A szállítási feltételek mindig naprakészek ezen az oldalon. 

Fizetés 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Kártyás fizetés; a fizetések a GoPay fizetési átjárón keresztül történnek, és a legmagasabb biztonsági szabványok szerint vannak biztosítva, és minden továbbított és tárolt információ mindig titkosítva van.

Utánvétel; a fizetés az áru futárszolgálattól való átvételekor vagy az átvételi ponton történik. 

Mi történik, ha nem tudok online fizetni a kártyámmal?

Az Ön megrendelése regisztrálásra kerül a rendszerben, és a kiválasztott termékeket lefoglaljuk az Ön számára. Az egyéb fizetési lehetőségekről 12 órán belül tájékoztatást küldünk a megrendelésén szereplő e-mail címre. 

Termékek 

Lehetséges olyan termékeket rendelni, amelyek már elfogytak?

A már elfogyott vagy a készletből kifogyott termékeket nem lehet megrendelni. Lehetőség van "watchdog" funkciót beállítani a terméken, és e-mailben értesítjük Önt, ha a termék újra raktáron van. A másik lehetőség egy másik termék kiválasztása vagy e-mailben/telefonon történő egyeztetés munkatársainkkal. 

Hogyan csomagolják a termékeket szállításkor?

A szállítás előtt minden terméket ellenőrzünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy rendben vannak. Ezután gondosan csomagoljuk őket, hogy megakadályozzuk a szállítás közbeni sérüléseket, a csomagban való spontán mozgást vagy törést. 

Miért van az, hogy egyes sakk készletben két királynő van (fehér és fekete számára is)?

Ezek tartalék királynők, arra az esetre, ha valamelyik játékos a játék során egy gyalogot egy másik királynőre szeretne cserélni.

A sakkfigurák raktáron vannak?

Igen, az üzletben található összes "raktáron lévő" megjelölésű termék valóban a belső raktárunkban van. Így minden további várakozás nélkül tudjuk biztosítani az azonnali kiszállításukat. 

Hol készülnek a sakkok és a termékek?

Több mint 30 szakosodott gyártóval működünk együtt a világ minden tájáról (Olaszország, Szerbia, Lengyelország, Csehország, Németország, Hollandia, Kína, India, Spanyolország, Görögország, Norvégia, Nagy-Britannia). 

Kivasalónak régebbi sakkot?

Nem vásárolunk régebbi vagy használt sakkot. Azonban olyan sakkkönyveket vásárolunk, amelyek egy antikváriumban kaphatnak második életet. 

Egyéb

Mik a sakk szabályai?

Sakkszabályok és különböző tippek a sakkozás fejlesztéséhez megtalálhatók blogainkban, amelyeket rendszeresen frissítünk.

Hogy adjunk mattot vezérrel
Hogyan sakkozzunk I. 

Hogyan nyújthatok be reklamációs igényt?

Előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a sakk sérülten érkezik, a szállítmány hiányos stb. Ezeket a helyzeteket mindig igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldani. Ezért a legjobb, ha először e-mailben lép velünk kapcsolatba a info@sakkuzlet.hu címen.

Megbízhatok az e4e5 szaküzletben?

2018 óta működünk, és ez idő alatt több tízezer ügyfél fordult hozzánk. Hogy mit írtak rólunk, az megtalálható például az eshopon vagy a heurekán található véleményekben. 

Elérhetőség (általában 24 órán belül válaszolunk)

info@sakkuzlet.hu

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.